СТРАТЕГИЧЕСКИ КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ - РУСИ МАРИНОВ - СИЕЛА
Информация
СТРАТЕГИЧЕСКИ КОМУНИКАЦИОНЕН МЕНИДЖМЪНТ - РУСИ МАРИНОВ - СИЕЛА
Книгата "Стратегически комуникационен мениджмънт" е ориентирана както към студенти, изучаващи комуникационен мениджмънт, мрежова комуникация, масмедии, публична администрация, връзки с обществеността, национална сигурност, така и към широк кръг специалисти и експерти в съответните области.
Комуникационният мениджмънт осигурява по-големи предимства на компаниите, за да утвърдят стандартите си за управление и комуникация с вътрешната и външната среда. Помага им да овладяват по-добри стратегически ниши и да печелят партньори. Все по-голямо значение придобива комуникационната компетентност на експерти и мениджъри и мрежовата култура; техните знания и умения бързо да обработват информацията - да отсяват същественото от несъщественото; да интерпретират огромния информационен поток и да се докоснат до онтологията на процеса или явлението.
В книгата са демонстрирани приложни стратегии и иновационни подходи за формулиране и реализация на комуникационната визия, целите на модерните институции, тяхната мисия и стратегии. Дава отговори на въпросите: как се променят моделите на стратегическо мислене при поява на мрежовите комуникации; какви са основните комуникационни конфликти и рискове за организационните мрежови структури и много други. Обсъждат се проблеми на съвременната икономика и общество като семантични форми за комуникация, е-learning, структуриране и управление на комуникационни и информационни потоци във водещи световни компании, технологични платформи за представяне на знания, управление на познанието (knowledge management), мениджмънт на съдържанието, комуникационни и информационни анализи, информационни мрежови роботи и др.
Анализира се опитът на водещи в света асоциации и институции по стратегически комуникации и комуникационен мениджмънт, задаващи стандартите за поведение на лидери и общности през XXI век. Книгата е практическо ръководство за всички, които имат интереси в сферата на мрежовите комуникации, анализ и управление на комуникационни проблеми и новите технологии. Полезна е за мениджъри, търсещи нови интелектуални модели за по-висока ефективност при управление на комуникационните и технологични потоци в съвременните организации.
Издателство: Сиела.
Автор: Руси Маринов.
ISBN: 9789546498328.
Страници: 207.
Година на издаване: 2005.
Корици: Меки.
Размери: 17 х 24 см.
Тегло: 200 гр.
Отзиви